پنجشنبه  12  تیر  1399
Print Short Link
Zoom In
Zoom Out
سخنگوی دانشگاه آزاد در گفتگو با آنا:

آزمون جامع دوره دکتری به‌صورت حضوری و در موعد مقرر برگزار می‌شود

سه شنبه 10 تیر 1399 ساعت 15:33
احمد حیدری با بیان اینکه نمی‌توان از قوانین آموزش‌عالی سرپیچی کرد گفت: آزمون جامع دوره دکتری به‌صورت حضوری و در موعد مقرر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به درخواست تعدادی از دانشجویان مبنی بر لغو آزمون جامع دوره دکتری گفت: هر دوره تحصیلی در عرصه آموزش‌عالی، قوانین و مقررات منحصر به خود را دارد و برای دوره دکتری نیز حتماً باید آزمون جامع برگزار شود.

وی بر همین اساس ادامه داد: با احترام به درخواست دانشجویان متقاضی، یکی از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی احترام به مباحث علمی و قانون است و به همین دلیل برگزاری آزمون به‌صورت تجمیع نمرات و مجازی مقدور نیست.

سخنگوی دانشگاه آزاد تأکید کرد: با عنایت به موارد ذکرشده، آزمون جامع دکتری در موعد مقرر به‌صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4118/پ
 

http://ana.ir/i/498892
اقدامات بسیار خوبی در مرکز رسانه دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است/ استفاده از ظرفیت دانشجویان صاحب قلم انقلابی توسط مرکز رسانه

اقدامات بسیار خوبی در مرکز رسانه دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است/ استفاده از ظرفیت دانشجویان صاحب قلم انقلابی توسط مرکز رسانه

آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از 15 شهریورماه

آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از 15 شهریورماه

جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی/ آغاز ثبت‌نام از 28 تیرماه

جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی/ آغاز ثبت‌نام از 28 تیرماه

ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی با مجلس در راستای گام دوم انقلاب افزایش می‌یابد/ توانگر ذره‌ای از منابع دانشگاه آزاد را برای خود خرج نکرد

ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی با مجلس در راستای گام دوم انقلاب افزایش می‌یابد/ توانگر ذره‌ای از منابع دانشگاه آزاد را برای خود خرج نکرد

آماده همکاری برای رفع دغدغه حجاب در دانشگاه‌ها هستیم

آماده همکاری برای رفع دغدغه حجاب در دانشگاه‌ها هستیم

شهید چمران الگوی تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب است

شهید چمران الگوی تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب است

نحوه حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امتحانات + جزئیات

نحوه حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امتحانات + جزئیات

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری با دانشگاه‌های دولتی در برگزاری امتحانات/ برگزاری آزمون در واحدهای محل سکونت دانشجویان

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری با دانشگاه‌های دولتی در برگزاری امتحانات/ برگزاری آزمون در واحدهای محل سکونت دانشجویان

روز قدس نماد استمرار مقاومت ملتی است که از سوی استکبار مورد ظلم قرار گرفتند

روز قدس نماد استمرار مقاومت ملتی است که از سوی استکبار مورد ظلم قرار گرفتند

پیام تبریک سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس این دانشگاه

پیام تبریک سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس این دانشگاه

11/04/1399 05:05:10 ب.ظ
گفتگوي خبري شما را در صدا و سيمامشاهده كردم ، برايم جاي سوال است كه ويروس كرونا از كجا تشخيص ميدهد كه من نوعي براي ازمون جامع دكترا عازم سفرم يا براي خوش گذراني ؟؟؟ يعني ويروس كرونا اول از من دليل سفر ميپرسد بعد اگر عذرم موجه بود وارد بدن من نميشود؟؟؟ جناب دكتر مشكل ما حضور در جلسه امتحان نيست ، مشكل ما سفر از يك استان به استان ديگر است ، سرويس بهداشتي بين راه است ، رفتن مسافرخانه يا هتل هست ، و ساير مشكلاتي كه به تبع كرونا وجود دارد. از يك طرف وضعيت اكثر استان ها بحراني است و كرونا در همه جا قرباني ميگيرد از طرف ديگر ميفرماييد كرونا با دانشجو مقطع دكترا كاري ندارد!
11/04/1399 04:04:02 ب.ظ
سلام قوانین مهم تر از سلامتی و جان انسان هاست قوانینی که هیچ بار دانشی ندارد اصلا معلوم نیست نتایج ازمون جامع را ببینم یا نه باید از شهری به شهر دیگه برای امتحان برم تنها چرا در نظر نمی گیرین شما مسئول هستین در برابر پروردگار ممنون
11/04/1399 03:42:58 ب.ظ
شرم اوره!!!!!
11/04/1399 03:21:29 ب.ظ
الان من در هرمزگان که شهرها قرنطینه شده و راه عبور و مرور بسته شده چه جوری باید بیام تهران... در ضمن من کرونا دارم ولی حالم مساعده ولی پزشکها میگن تو خونه باید بمونی!!!چون بشدت ناقل هستی
11/04/1399 03:00:38 ب.ظ
با جان دانشچوهای دکتری بخاطر ژست علمی و قانونمند بودن بازی نکنید.
11/04/1399 12:24:22 ب.ظ
سلام اصلا ب فکر سلامتی ما نیستن منی ک شهرستانم باید این همه خطر ب جون خودم بخرم با قطار یا اتوبوس بیام برم خوابگاه سلامتی تو خطر بیفته ک آقایون میگن باید حضوری باشه میتونستن مثل دانشگاه های دیگه ویدئوکنفرانس برگزار کنند یا مثل پزشکیا بر اساس سوابق تحصیلی ب خدا ک ما آدمیم و سلامتیمون مهمه
11/04/1399 08:53:11 ق.ظ
سلام لطفا از ریاست دانشگاه آزاد بپرسید چه تدبیری برای گرفتن آ زمون جامع از دانشجویانی که بیماری صعب العلاج دارند و باید از یک استان به استان دیگر سفر کنند گرفته شده است؟؟؟؟با وجود اسکایپ و ....چجوری نمیشه مجازی امتحان گرفت؟؟؟چرا از یک ایران شد مجازی امتحان گرفت این یکی نمیشه مجازی امتحان گرفت؟؟؟؟دانشگاه آ زاد واقعا چه فکری میکنه که داره جان این همه آ دم را بخطر میندازه؟؟؟
11/04/1399 07:21:16 ق.ظ
علوم پزشکی آزمون جامع را به میانگین نمرات تغییر. داد چرا وزارت علوم نه جای تعجب اسن شاید به قدر کافی علم درک انتقال بیماری در واستید نقلیه عمومی و سفر طولانی را ندارد ولب علوم پزشکی میداند
10/04/1399 09:28:36 ب.ظ
سلام میشه بفرمائید دانشجویی که بیماری ام اس داره چه تدبیری برای برگزاری امتحان جامع براش در نظر گرفته شده با توجه به اینکه باید مسافرت بره برای دادن آ زمون جامع،تزریق داره داروی بیماری خودش را داره و.......
10/04/1399 08:38:53 ب.ظ
مگر در تصادف اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات تهران نگفتند همیشه حق با مشتری هست؟؟؟دانشجوی مرده که دیگه پول نمیده،،حالا اون دانشجوی حامله چجوری توی این وضعیت کرونایی از مشهد بیاد تهران امتحان بده؟؟؟دانشجوی معلول تحت پوشش بهزیستی چجوری بیاد تهرانی که خوابگاه بهش ندادی ؟؟؟دانشجویی که بیماری صعب العلاج داره چجوری از تهران بره،شیراز؟؟؟؟دانشجوی دکترای بالای چهل سال با بیماری زمینه ایی چجوری مسافرت بره؟؟؟؟؟اینکه دانشگاه آ زاد توانایی برگزاری امتحان بصورت مجازی نداره از عدم توانایی دانشگاه هست اما دانشجوی دکترا بگیره دیگه بهتون پول نمیده.
10/04/1399 08:07:10 ب.ظ
با سلام لطفا امتحان جامع را هر دانشجويي در شهر سكونت خودش شركت كند،ما از استان هاي قرمز بايد براي شركت در امتحان ب شهر قرمز ببرجند سفر كنيم،و جان همه ما در خطر هست ،لطفا يك تصميم انسان دوستانه بگيريد
10/04/1399 07:18:30 ب.ظ
سلام وعرض ادب چه تضمینی برای سلامتی دانشجویان دکتری هست؟؟؟؟؟؟ دراین شرایط که ریسک ابتلا به کرونا زیاد هست ..دانشجویان به شهری که در وضعیت قرمز هست سفرکنند و بدون امکانات و اقامتگاه بهداشتی ....چند روز بخاطر امتحان جامع را سپری کنند..آیاجان وسلامتی دانشجویان اهمیت ندارد ؟؟؟ از قشر فرهیخته وتحصیلکرده بعید است ..چنین تصمیمی بگیرند.!!!! میگوئید نمیتوان از قوانین سرپیچی کرد......این قوانین نوشته ما انسانهاست که درآرامش ....زندگی کنیم ...چرا قانون نوشته شده خودمان را دراین شرایط نباید تغییر داد؟؟؟؟؟؟؟ قانون و قانونگذار ماهستیم...وبهترین قانون دراین شرایط پیشگیری است ...(از دوران طفولیت آموختم پیشگیری بهتر از درمان است) الان زمان پیشگیری از مبتلاشدن دانشجویان و خانواده های به کروناست یکسری دانشجویان خود و خانواده هاشون مبتلا به کرونا هستن آیا در این شرایط تنش زا تصمیم درستی اتخاذ شده؟؟؟؟ من دانشجوی روانشناسی هستم ...بارها این دروس در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکتری امتحان دادم .... آیا دوباره نیاز هست بصورت حضوری برای این دروس تکراری سلامتی خود و.‌‌...به خطر بیندازم؟؟؟!!!!!!! لطفا لطفا لطفا در تصمیم گرفته شده تجدید نظر کنید. باتشکر
10/04/1399 06:55:00 ب.ظ
جناب آقای حیدری سخنگوی محترم دانشگاه آزاد اسلامی با سلام و احترام ضمن احترام به پاسخ غیر مسئولانه دانشگاه به درخواست ۲۰۰۰ دانشجوی دکتری این دانشگاه موارد زیر را جهت اطلاع به عرض می رساند: ۱-لطفا بفرمایید بر اساس کدام بند اساسنامه دوره دکتری دانشجویان دکتری در این نیمسال از امتحان پایان ترم معاف شدند؟ ۲-بر اساس کدام قانون ما که یکبار برابر قوانین و اساسنامه امتحان دروس جامع را حضوری داده ایم در این شرایط موج دوم کرونا باید مجبور به امتحان مجدد حضوری باشیم ولی دانشجویان دکتری از امتحان حضوری معاف باشند؟ ۳-برابر اعلام معاون دانشگاه علوم پزشکی فسا و برابر هماهنگی قضایی دانشگاه آزاد بعنوان برگزار کننده امتحان حضوری و اجبار دانشجویان باحضور در جلسه امتحان می بایستی مسئولیت حقوقی مربوط به ابتلای دانشجویان به ویروس کرونا را بپذیرد و هزینه های درمان را بپردازد و همچنین در صورت فوت دیه را به بازماندگان پرداخت نماید. لطفا به قانون در این زمینه احترام بگذارید. ۴-رعایت پروتکل بهداشتی را برای دانشجویی که مجبور است بین ۱۵ تا ۴۰ ساعت با اتوبوس از یک شهر قرمز به یک شهر قرمز کرونایی برود را توضیح فرمایید؟ ۵- اگر به ما دانشجویان بعنوان افراد فرهیخته و آینده ساز نگاه نمی کنید لااقل بعنوان منابع درآمد شهریه ای نگاه کنید که اگر مریض شویم یا بمیریم مشکلات مالی دانشگاه شما بیشتر خواهد شد. آقا یا خانم خبرگزاری آنا لطفا به شرافت حرفه ای خود پایبند باش و این نظر را حذف نکن.
10/04/1399 06:53:26 ب.ظ
علوم پزشکی آزمون جامع را به میانگین نمرات تغییر. داد چرا وزارت علوم نه جای تعجب اسن شاید به قدر کافی علم درک انتقال بیماری در واستید نقلیه عمومی و سفر طولانی را ندارد ولب علوم پزشکی میداند
10/04/1399 06:48:50 ب.ظ
ببنید پروتکل بهداشتی را رعایت کنند من چطور خودم را خراسان شمالی به پروتکل بهداشتی بیرجند سالم برسانم من هر بار امدم بیرجند یکی از همکلاسی ها یا سرما خورده بود یا انفولانزا داشت دروغ میکم ! پروتکل بهداشتی یک هفته من کجا بمونم رو میز صندلی های محل امتحان ، چی بخورم !
10/04/1399 04:41:38 ب.ظ
احسنت به مسئولین عزیزمان. چقدر به فکر ما هستند که بعد از اینکه کرونا گرفتیم با مباحث تعلیم داده شده توسط دانشگاه آزاد بتونیم شب اول قبر نکیر و منکر را قانع کنیم. و بهشون بفهمانیم چقدر به مباحث علمی در دانشگاه آزاد اهمیت داده می شود.